Re: Podsumowanie listopada i ważna proklamacja

Helmut Walterycz

W dniu 22.12.2018 o 17:10, Paulina Laura Emilia pisze:
W dniu 23.11.2018 o 18:38, Paulina Laura Emilia pisze:
Ponieważ jedyny post jaki wysłano na LDMW w miesiącu listopadzie to mój o Arianie Grande, postanawiam o zmianie nazwy państwa na *Arianat Grandystanu*.
Ponieważ mam zamiar grzebać w kodzie stron MW, a akcja arianistyczna zaczęła już mnie nudzić, została ona zakończona.
Niezależna komisja donosi, że w związku z tą radosną wieścią Sborna pokonała Elderlandczyków.

Niemniej, grupa poszukiwawcza KPS(w) rusza na poszukiwania towarzysza Pupki, który przez cały czas Arianatu się nie odezwał...

HW