Re: Reaktywacja obywatelstwa

Jezus Ipanienko

Swoje pierwsze kroki udaję do obozu reedukacyjnego. Mam nadzieję, że jednak
nudno nie będzie. Zapisałem się na ścieżki zdrowia - podobno bardzo
angażująca aktywność!

sob., 26 sty 2019 o 13:12 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

W dniu sobota, 26 stycznia 2019 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...>
napisał(a):

Na mocy działań oddolnych, ja Jezus Ipanienko niniejszym przywracam sobie
obywatelstwo Mandragoratu Wandystanu, co wchodzi w życie w momencie
wysłania niniejszej wiadomości na Listę Dyskusyjną Mandragoratu
Wandystanu.
Wypierdalać!
No i fajnie, no i spoczko. Ja też się od dawna zbieram żeby się w ojczyźnie
zreaktywować, więc się miło składa. Może wszyscy się trochę bardziej
zmobilizujemy.

Wypierdalać!

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent