Re: Reaktywacja obywatelstwa

Jezus Ipanienko

Zobaczymy, na pewno dam znać w komciach!

Also szanuję zmianę logo na stronie głównej. Feministyczne logo pierwszym
frontem walki z szowinistycznym patriarchatem!

sob., 26 sty 2019 o 13:19 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

sob., 26 sty 2019 o 13:13 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...>
napisał(a):

Swoje pierwsze kroki udaję do obozu reedukacyjnego. Mam nadzieję, że
jednak
nudno nie będzie. Zapisałem się na ścieżki zdrowia - podobno bardzo
angażująca aktywność!
Różnie o tym mówią. Niektórzy narzekają że stan zdrowia im się nie
poprawia. Inni narzekają że w wątkach są straszne offtopy...

JI