Re: Reaktywacja obywatelstwa

Alojzy Pupka

sob., 26 sty 2019 o 13:23 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Also szanuję zmianę logo na stronie głównej. Feministyczne logo pierwszym
frontem walki z szowinistycznym patriarchatem!
O chuj, przegapiłem że to wciąż wisi, po zakończeniu iwentu „Arianat
Grandystanu” xD

Z jednej strony burzy się we mnie wandystyczno-żenadystyczny
purysta-tradycjonalista który uważa że powinno ciągle wisieć takie jak
wisiało w 2004, z drugiej może to i niegłupi pomysł, żeby co jakiś
czas robić jakąś rotację w nagłówku. Choćby różne wandowe święta mogę
być okazją do przypomnienia różnych zasłużonych postaci :3