Re: Reaktywacja obywatelstwa

Alojzy Pupka

sob., 26 sty 2019 o 13:31 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Iwęt też przegapiłeś…
Nie przegapiłem, tylko akurat byłem zbyt wypalony żeby się albo
zachwycać, albo protestować i rozdzierać szaty, heheh.

Chciałam zrobić tak żeby nagłówek Arianatu pokazywał się w urodziny
Ariany Grande, ale mi się nie chciało.
Brzmi jak plan, kiedyś się to zaimplementuje. A żeby było zauważone,
to można dać nie na jeden dzień, a np. na tydzień.

(...) tak jak nikt nie zauważył że przez parę dni Wandea Ludu leżała xD.
Przestarzała wersja pehape i zjebane łączenie z bazą, czy coś innego?