Re: Reaktywacja obywatelstwa

Nie przegapiłem, tylko akurat byłem zbyt wypalony
Wypalony jak lasy Amazonii po kadencji Żaira Bołsonaru.

Brzmi jak plan, kiedyś się to zaimplementuje. A żeby było zauważone,
to można dać nie na jeden dzień, a np. na tydzień.
Obecnie w Wandystanie żeby ktokolwiek zauważył musiałoby być na miesiąc.

Przestarzała wersja pehape i zjebane łączenie z bazą, czy coś innego?
Apgrejdli nam domyślną wersję PHP i na niej Wandea już nie działała. Musiałam dorzucić compatibility layer i parę rzeczy pozmieniać.