Re: Reaktywacja obywatelstwa

Alojzy Pupka

niedz., 27 sty 2019 o 16:53 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

W dniu 27.01.2019 o 16:21, Jezus Ipanienko pisze:
Inne brałzery też nie działają ,_,

Może to pomoże: trzeba 2x kliknąć dokończ logowanie (za pierwszym razem
wraca na to samo miejsce) i wtedy pojawia się błąd.
Wyczyściłam właśnie z serwera wszystkie pliki sesji.

Spróbujcie wyczyścić ciastka i zalogować się jeszcze raz?
Problem z niemożnością zalogowania w ogóle (na głównej) ustąpił u mnie
po tych ciachach. Zresztą w ogóle to było na pewno z ciastkami właśnie
związane, bo mi się dwa ustawiły, jedno z kropką na początku, drugie
bez – i najwyraźniej to mieszało.

Natomiast do WL się przelogować z głównej wciąż nie mogę. Schemat
dokładnie taki sam jak u Ipanienki – przekierowanie z WL mówi „dokończ
autoryzację”, pierwsze kliknięcie bez skutku, drugie wywala błąd. Coś
musi być spierdolone po stronie Wandei, ale spoza domu tego nie
zgłębię ;/

(przy okazji padł też rss WL, więc to też będę musiał naprawić)