Re: Prezydencka kadencja

Bruthus Perun

Ale już się nie wstydzicie? ;) Chyba że coś pojebałam.

W...

pon., 28 sty 2019, 19:14: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

B0044

pon., 28 sty 2019, 18:59: Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

Wando!

A tak wbrew SRODO, zrobiłby ktoś listę dla mnie, żebym zakumał więcej
nazwisk? I jak się wyłącza podwójne maile?

W...

pon., 28 sty 2019, 18:17: Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 28.01.2019 o 18:05, Bruthus Perun pisze:
A powiedzcie, gdzie można przeczytać jakąś ostatnią historię MW?
W tym samym miejscu co i dawniejszą, czyli nigdzie, bo nikt nigdy nie
próbował spisać. Ale w skrócie wyglądała ona tak: zdychaliśmy,
zdychaliśmy, inkorporowaliśmy się, deinkorporowaliśmy, a teraz znowu
zdychamy.

Bo ja kojarzę tylko Tow. Pupkę.
Bo tylko on nie zmienił nigdy danych osobowych. Ale wszyscy oprócz tow.
Ipanienki to starzy Wandejczycy, ja np. urodziłam się w 2005 roku, po
drodze wydałam taśmy (nie, nie mikstejpy), napisałam stronę główną i z
17 razy się fochnęłam.