Re: Reaktywacja obywatelstwa

Alojzy Pupka

pon., 28 sty 2019 o 22:26 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Informuję że z pomocą tow. Pupki udało się problem zlikwidować.
Nooo, ja to głównie próbowałem, poruszając się jak w ciuciubabce,
zidentyfikować co w zasadzie się dzieje. Likwidowanie to wyłączna
robota towarzyszki Prezydentki.

A właściwie zworkaroundować wokół buga pewnej
przeglądarki_z_Mountain_View (pod Fx wszystko działało jak trzeba).
Tak było. Towarzysz Ipanienko co prawda twierdził że sprawdzał w innym
brałzerze, ale pewnie nie był to lisek – a wszystko co nie jest
liskiem jest już teraz, niestety, blinkiem (czyt.: chromem). W związku
z tym uprasza się towarzysza Ipanienkę o potwierdzenie. I usunięcie
ciach przed zalogowaniem.