Re: heh

Alojzy Pupka

wt., 29 sty 2019 o 19:43 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Zaznaczanie na ekranach dotykowych to porażka in general
Polemizowałabym.
A ja nie. Dla mnie nawet pisanie czegokolwiek na ekranach dotykowych to
jakaś porażka, dlatego z listy i forów korzystam jedynie jak mam dostęp
do desktopowego komputera. Szczególnie na małych ekranach w komórkach.
Na tabletach jeszcze nie jest tak źle, można zainstalować sobie Hacker’s
Keyboard i jest nawet OK, zdaje się że nawet można tam zaznaczać Shiftem
+ strzałkami.
W ogóle międzymordzia dotykowe są potwornie niedorobione – mimo że już
tyle lat są turbopowszechne i wiele ton papieru zadrukowano analizami
tychże. Gmejl mobilny to w ogóle koszmar, a czasem z niego pisuję
(żmudnie edytując wiadomość, żeby uniknąć toppostowania), więc tego
K-9 będę musiał sobie obadać w wolnej chwili.