Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Mam pewne podejrzenia (choć głowy nie dam), że na czele PEJŻ może
nawet wciąż stać formalnie pewien (tfu!) MONARCHA.
Dowódcą PEJŻ* jest, jak podaje rejestr <https://wandystan.eu/w/SAL::Rejestr>, tow. Wander. Monarchą zdaje nie jest już od dłuższego czasu.

Przydałoby się wyznaczyć nowego dowódcę i przeprowadzić zaproponowane
przez tow. Anarchię procedury. Droga Liderszo?
To nie ja jestem dowódczynią SAL.

Nawet jakby była, to uważam że z dowództwem oddziałów jest jak z obywatelstwem – dopóki ktoś sam z niego nie zrezygnuje, nie powinien być wywalany ze stolca. No chyba że jest ktoś kto jest chętny to dowództwo przejąć i nie spotka się ze sprzeciwem inkumbenta.

To co robił Radziecki, z przenoszeniem żołnierzy do rezerwy i odbieraniem im dowództw oddziałów, było i jest moim zdaniem dość chujowe^W^Wbłędem.

* Spelczeker chciał mi poprawić to na PEJS, lol.