Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Alojzy Pupka

śr., 30 sty 2019 o 17:21 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Mam pewne podejrzenia (choć głowy nie dam), że na czele PEJŻ może
nawet wciąż stać formalnie pewien (tfu!) MONARCHA.
Dowódcą PEJŻ* jest, jak podaje rejestr
<https://wandystan.eu/w/SAL::Rejestr>, tow. Wander. Monarchą zdaje nie
jest już od dłuższego czasu.
Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.

Przydałoby się wyznaczyć nowego dowódcę i przeprowadzić zaproponowane
przez tow. Anarchię procedury. Droga Liderszo?
To nie ja jestem dowódczynią SAL.
Radziecka jest nieaktywna, więc tak jakby pełnicie jego obowiązki w
razie potrzeby, co nie? W końcu ktoś musi stać na czele i nas bronić,
jakby nas napadło Udzielne Księstwo Zakonu Templariuszy.

Nawet jakby była, to uważam że z dowództwem oddziałów jest jak z
obywatelstwem – dopóki ktoś sam z niego nie zrezygnuje, nie powinien być
wywalany ze stolca. No chyba że jest ktoś kto jest chętny to dowództwo
przejąć i nie spotka się ze sprzeciwem inkumbenta.

To co robił Radziecki, z przenoszeniem żołnierzy do rezerwy i
odbieraniem im dowództw oddziałów, było i jest moim zdaniem dość
chujowe^W^Wbłędem.
~
Imho to jednak nie do końca to samo. Niby dowództwo oddziałów to
jeszcze bardziej czysty erpeg, niż cokolwiek innego co tu robimy, więc
w sumie nie ma co przykładać to tego Wanda wie jakiej wagi, ale to
jednak oficjalna, państwowa funkcja. Obywatelstwo to trochę co innego.

* Spelczeker chciał mi poprawić to na PEJS, lol.
Kurde, a byłem pewien że Pornosocjalistyczne Еврейские Jednostki
Specjalne pozostają jak na razie tajnym projektem dowództwa. SB
powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...