Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Polyna

On Thu, Jan 31, 2019 at 01:56 AM, Alojzy Pupka wrote:

Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. A w szczególności w rejestr SAL.

Radziecka jest nieaktywna, więc tak jakby pełnicie jego obowiązki w
razie potrzeby, co nie?
Hm, nie mam pojęcia. Może?

Imho to jednak nie do końca to samo. Niby dowództwo oddziałów to
jeszcze bardziej czysty erpeg, niż cokolwiek innego co tu robimy, więc
w sumie nie ma co przykładać to tego Wanda wie jakiej wagi, ale to
jednak oficjalna, państwowa funkcja.
Nadal nie planuję i nie uważam żeby należało tu cokolwiek komukolwiek odbierać. Nawet gdyby na czele PEJŻu stał Czekan.

SB powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...
Szlomo Pelczeker to dobry towarzysz i obywatel. Leave him alone.