Re: Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Alojzy Pupka

czw., 31 sty 2019 o 09:17 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. A w szczególności w rejestr SAL.
Nie robię z tego wielkiego zarzutu, ale to wciąż dość zabawne, przyznacie ;-)

SB powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...
Szlomo Pelczeker to dobry towarzysz i obywatel. Leave him alone.
Zdradza sekrety państwowe, a z tego co mi doniesiono, ma też w
zwyczaju przeszkadzać w pracach redakcyjnych. Szpieg i dywersant –
oddać pod sąd.