Re: Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka

pon., 4 lut 2019 o 19:41 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):
No ja jestem już po dwóch pełnych kadencjach. Wypełniałem swoje
obowiązki wobec Matczyzny najlepiej jak umiałem, no ale nie byłem
najlepszym preziem MW tak więc nie spieszy mi się po stołki. ,_,
Ja tam w ogóle nie ogłaszałbym jakiegoś wielkiego poszukiwania
kandydatów – mamy w końcu bardzo dobrą Wrezydentkę. Ale warto
zastanowić się, jak to zalegalizować, jaką ustalić na przyszłość
regułę. Na ten moment najbardziej mi pasuje wizja pozostawienia
określonej czasowo kadencji i lekkiego przeformułowania reguł
wyborczych, dopasowania ich do realnej sytuacji, która jest taka że
tłumy się na stołek nie pchają, a z pracy Liderszy jesteśmy
zadowoleni. Widziałbym zatem sezonowo (co kadencję) ogłaszany moment
zgłaszania kandydatów, a w razie braku zgłoszeń proste głosowanie nad
wotum zaufania w Churale.

Albo, ewentualnie, przywrócenie urzędu Mandragora (Mandragorki).