Re: Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka

niedz., 10 lut 2019 o 01:26 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

wt., 5 lut 2019 o 09:05 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Chyba żeby go zamiast Prezydenta, ale taka monarchizacja mi się zbytnio nie podoba...
A mi tak <3
Tbh ja również nie czuję jakiejś awersji do przejawów (tfu)
monarchiczności. Monarchofaszyzm nie przejawia się w rządach
jednostki, ani nawet w mniej lub całkiem niedemokratycznej legitymacji
czy w braku kadencyjności. Wandyzm-żenadyzm nie przejawia się w
forsowaniu demokracji na każdym szczeblu i etapie. Restytucja
mandragoratu nie powinna być wykluczana ze względu na brzydkie
skojarzenia i na to że „a bo jakiś burżuj zaraz powie że jesteśmy
wsteczni”.

Inna sprawa, to że jak na razie do takiego rozwiązania nie jestem
przekonany, a tym bardziej nie wyklarowała mi się w głowie jakaś
konkretna wizja implementacji, więc z konkretnymi projektami nie będę
(przynajmniej póki co) wybiegał przed szereg.