Re: Ariana Grande spillin’ some tea

Karolina von Lichtenstein

Dobra, a tak na serio ktoś mi wyjaśni, skąd to uwielbienie dla
popkulturowych ikon muzyki? Zaraz się dowiemy, że w fandomie MLP też są
fani AG.

K.

niedz., 10 lut 2019 o 03:01 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

czw., 7 lut 2019 o 15:07 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wiedziałam że tow. Enwer skądś to zajebał.
Przynajmniej wiedział od kogo warto kraść te bon-moty...

* No srsly, ile jeszcze jest na świecie komunistów będących fanami
Ariany...

Czyżby Towarzyszka wątpiła w masowe uwielbienie dla madame Grande,
obejmujące pełen przekrój społeczeństw?! Jestem w szoku.