Re: Wandea Ludu - Freiheit für die Gnomen [GABBER REMIX] #wandealudu

Alojzy Pupka

wt., 12 lut 2019 o 01:09 wandystan@wandystan.groups.io Integration
<wandystan@wandystan.groups.io> napisał(a):

Freiheit für die Gnomen [GABBER REMIX]
Rozmawiałem właśnie przez telefon (na jego końcu taki na kartę, na
ulicy) z red. Mariuszem Marxem Kolonką, który sam znajduje się trochę
z dala od cywilizacji, na daczy red. Bogumiły Lorddarthowny
Wanderówny, bez podłączenia do sieci teleinformatycznej. Puściłem mu
ten numer do słuchawki i jedyne co usłyszałem to głośne odgłosy
tupania i krzyków towarzysza redaktora. Nie dam się za to pokroić, ale
brzmiało to coś jak „wiksa wiksa wiksa wiksa, manieczki,
jadyyyymyyyyyyyyyyyy, wszyscy łapy w górę, łapy w górę, py w górę, w
górę, órę, órę”.