Re: Krótki komunikat

Ola Kaarina Isadora Hughson

śr., 27 lut 2019 o 23:21 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Wypierdalać!

Nadrobiłem sobie LDMW od połowy stycznia. Wszystko spoczko, ale jak ktoś będzie jeszcze nieironicznie pisać o przywracaniu monarchii to będę sięgał po brauninga.

Spokojnie. Dla Towarzysza będzie szafot luksusowy. Poduszka na ciało
pod platformą, oświetlenie ze wszystkich stron, poprzedzenie występem
zongyańskiej supergrupy 백후.
Tylko, niechże Towarzysz mi przypomni: wolicie pętlę ze sznura, paska
od traktora Kombinatu Urus, czy bio eko bezglutenowy powróz z
biodegradowalnego papieru, który gnije i zalega po inwazii
lixtiańskiej?