Re: Krótki komunikat

Alojzy Pupka

śr., 27 lut 2019 o 23:21 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Nadrobiłem sobie LDMW od połowy stycznia.
No i fajnie, no i spoczko! Wypierdalać!

Wszystko spoczko, ale jak ktoś będzie jeszcze nieironicznie pisać o przywracaniu monarchii to będę sięgał po brauninga.
System mandragorski był bardzo sympatyczną hybrydą republiki z silnym
niedemokratycznym ośrodkiem mandragorskim, pełniącym (standardowo)
tylko funkcje ostatecznego nadzoru i zabezpieczenia. Nazywanie go
monarchią, nawet jeśli mówimy tylko o schyłkowym okresie kiedy zanikła
binarność urzędu, jest mimo wszystko sporą manipulacją. Zresztą, kto
powiedział że taka „monarchia” jako forma rządów musi się kłócić z
ideą fajnego państwa wirtualnego? Jak dla mnie istnieje pełen wachlarz
możliwości wandnego funkcjonowania państwa – wybrakowana, fasadowa
demokracja przedstawicielska z zawieszonymi (prezydentura legalnie,
kwiatoni przez konsensus i wizję docelowej legalizacji) kadencjami to
tylko jedna ze ścieżek.

Wszystkiego najwandniejszego!
A i wzajemnie – miłego dzionka i pysznej kawusi życzę.