Re: Postanowienie Prezydentki o wypowiedzeniu wojny

Alojzy Pupka

śr., 13 mar 2019 o 23:04 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Co za grupka?
twarzoksiążkowa, https://www.facebook.com/groups/Micronations/ - kiedyś się zapisałem, długo obserwowałem ale ostatecznie wymiękłem i wyłączyłem powiadomienia.
Aaaa, to znam. Faktycznie jakieś takie rzeczy tam się
odwziernikowywały, ale zapomniałem, bo powiadomienia same mi się już
dawno wyłączyły. Ehh, przypomniała mi się legendarna lista dyskusyjna
LoSS (Ligi Państw Secesjonistycznych) i wysoka aktywność głowy
STRATHCLYDE, która była oburzona przejazdem przez ich terytorium
jakiejś realowej grubej ryby – nie pamiętam już czy papieża, czy
prezydenta Stanów, czy czegoś w ten deseń. Heh, heheh.