Re: Niech zabłyśnie tysiąc imion!

Polyna

W dniu 18.04.2019 o 23:54, Helmut Pohl via Groups.Io pisze:
On Thu, Apr 18, 2019 at 10:21 PM, Polyna wrote:

Po policzeniu, okazało się że po zmianach ilość imion wandejskich i
rewolucyjnych w spisie wynosi 1370, o 564 więcej niż wcześniej.
Biełomorkanał, Bundesrepublika oraz Ułanwagonzawod zajmują szczególne miejsce w moim serduszku.
Te akurat nie są autentycznie radzieckie.

(oando, ‘autentycznie radzieckie’, jak to brzmi)

A Bundesrepublika w ogóle to jakieś skrzywienie kapitalistyczno-adenauerystowskie. Szkaluję. Acz nie będę usuwać, tow. Pupka jako naczelny autorytet moralny jest za podejściem inkluzjonistycznym, a ja nie będę jego autorytetu podważać.

Ja jestem partialna do Ninel i Elektroleniny, i nawet przyjęłabym któreś jako drugie imię w Wandystanie, ale pierwsze ma już tow. Pupka i nie chcę z niego zżynać, a Polyna Elektrolenina źle brzmi.