Re: Niech zabłyśnie tysiąc imion!

Alojzy Pupka

Po policzeniu, okazało się że po zmianach ilość imion wandejskich i
rewolucyjnych w spisie wynosi 1370, o 564 więcej niż wcześniej.
Kawał roboty, szanuję w chuj! Zwłaszcza że Wielka Xięga Imion to w
ogóle super sprawa, więc powiększanie jej zasługuje zawsze na
docenienie.

Biełomorkanał, Bundesrepublika oraz Ułanwagonzawod zajmują szczególne miejsce w moim serduszku.
FAAAAA INA
FAAAINA
FAJNA FAINA
FAI NA NA

Ja jestem partialna do Ninel i Elektroleniny, i nawet przyjęłabym któreś
jako drugie imię w Wandystanie, ale pierwsze ma już tow. Pupka i nie
chcę z niego zżynać, a Polyna Elektrolenina źle brzmi.
Ależ proszę sobie brać „Ninel”, towarzyszko! Kto powiedział, że imiona
nie mogą się dublować? Zwłaszcza tak słuszne imiona!

Te akurat nie są autentycznie radzieckie.

(oando, ‘autentycznie radzieckie’, jak to brzmi)
No właśnie trochę głupio brzmi. Jesteśmy w Wandystanie, imiona
radzieckie są jak najbardziej na miejscu i jako SMUTNA KOPIPASTA i
jako inspiracja po prostu, ale nie są ani o złamanego kima bardziej
*autentyczne* niż nasze rodzime imiona anhalckie,
sodomsko-gomorejskie, czy choćby po prostu wandejskie.

A Bundesrepublika w ogóle to jakieś skrzywienie
kapitalistyczno-adenauerystowskie. Szkaluję. Acz nie będę usuwać, tow.
Pupka jako naczelny autorytet moralny jest za podejściem
inkluzjonistycznym, a ja nie będę jego autorytetu podważać.
Inkluzjonizm to jedno, a dwa że ładnie brzmi ^_^
Skojarzenia lepiej odłożyć na półkę, gdy przeszkadzają wartościom estetycznym!