Re: Niech zabłyśnie tysiąc imion!

Kto powiedział, że imiona nie mogą się dublować?
Ja.

Znaczy się nie tyle nie mogą się dublować, co nie chcę być postrzegana jako ktoś kto kopiuje takie rzeczy po innych. Tym bardziej że jestem zupełnie nieoryginalna we wszystkim co robię, rekreatywna nie kreatywna.

No właśnie trochę głupio brzmi. Jesteśmy w Wandystanie, imiona
radzieckie są jak najbardziej na miejscu i jako SMUTNA KOPIPASTA
Zrobiłam kawałek smutnej roboty w takim razie.

jako inspiracja po prostu, ale nie są ani o złamanego kima bardziej
*autentyczne* niż nasze rodzime imiona anhalckie,
sodomsko-gomorejskie, czy choćby po prostu wandejskie.
No tak, tylko że wątek jest o imionach radzieckich które SMUTNOZKOPIPASTOWAŁAM, a nie o naszych oryginalnych kreacjach (do not steal) wandejskich. Nie chcę po prostu żeby tow. Pohl myślał że faktycznie w CCCP można było spotkać osoby o imieniu Ułanwagonzawod czy Biełomorkanał.
Skojarzenia lepiej odłożyć na półkę, gdy przeszkadzają wartościom estetycznym!
Ja jednak mam takie podejście że forma nie powinna przeważać nad treścią. Dlatego też np. unikałam dodawania do WKI imion kojarzących się z tendencjami anarchistycznymi, bo nie jesteśmy bandą jebanych Machnowców.