Re: Niech zabłyśnie tysiąc imion!

Helmut Herakliusz van der Pohl

On Fri, Apr 19, 2019 at 02:34 AM, Polyna wrote:

No tak, tylko że wątek jest o imionach radzieckich które
SMUTNOZKOPIPASTOWAŁAM, a nie o naszych oryginalnych kreacjach (do not
steal) wandejskich. Nie chcę po prostu żeby tow. Pohl myślał że
faktycznie w CCCP można było spotkać osoby o imieniu Ułanwagonzawod czy
Biełomorkanał.
Niech się towarzyszka nie frasuje, tow. Pohlowi zawsze najlepiej smakowały Biełomorkanały, aż do pamiętnego Zapadu '89, kiedy w ramach "integracji międzynarodowej" doszło do wymiany barterowej między nami, a tankistami z Gellońskiego Hufca Maszynowego. Potem wszyscyśmy jarali czerwone Luki Strajk, po trzy na raz, żeby coś poczuć. No i warto tutaj wspomnieć, że zazdrościliśmy Gellończykom sprzętu - nowiutkie T-69 "Perunara" - prosto z fabryki w Ułanie i to aż 3 na kompanię! Z czego dwa w konserwacji.

Ja jednak mam takie podejście że forma nie powinna przeważać nad
treścią. Dlatego też np. unikałam dodawania do WKI imion kojarzących się

z tendencjami anarchistycznymi, bo nie jesteśmy bandą jebanych Machnowców.
W pełni się z towarzyszką zgadzam.