Re: Zagranica

Alojzy Pupka

pt., 19 kwi 2019 o 02:16 Polyna <polyna@...> napisał(a):

I nowostarego MiKiSza Jezusa.

Czekam na ostry buldup takich osobników jak Orynż-Nassał.
No i ehhh, chyba niewypał ;/

„Przejmujemy wątek”?

Nah, ja tylko się w wątku odezwałam, bo lubię się wpieprzać z uggsami do
cudzych państw i odzywać nieproszona. Co towarzysze Pohl czy Ślinianecki
mogą potwierdzić, bo widzieli że to samo robiłam w KD.
Zawsze fajnie na wakacjach. Ale branie ślubu to więcej niż wakacje...
Niech się towarzyszka pochwali!
(jeśli prośba o wandosławieństwo jest aktualna, to oczywiście udzielę)