Re: Ciof!

Akrypa Ali Shariati

On Fri, May 3, 2019 at 02:48 AM, Polyna wrote:
Egzotycznym? Nah, przecież jesteście z Bialenii, a to jest jak wiadomo,
mikronacja tego samego kręgu kulturowego co my. Może nie mieliśmy z nią
nigdy stosunków typu miziu-miziu, ale zawsze to było państwo z którym
chcieliśmy mieć dobre relacje.
Ja się cieszę, ze jak Bialenia odzyskała niepodległość to cała ta rotryjska banda przez którą przestałam zaglądać została w ksiństwie.
Teraz jest super bo sami prawdziwi towarzysze są a nie hajslandczycy (bajtuś był z nich najlepszy) i rotrysjka agentura :x
Za to Bialenia zawsze była najlepsza jako taka mieszanina poważnych ale nie przewrażliwonych na tym punkcie ludzi jak AS, Ronon czy Maciej z kulturą bycia podobna do tej mikronacji Ametyst Faradobus i właśnie MW. Przynajmniej tak mi się zawsze wydawało.