Re: Ciof!

Alojzy Pupka

pt., 3 maj 2019 o 15:46 Akrypa Ali Shariati <@AkrypaAliShariati>
napisał(a):

Ja się cieszę, ze jak Bialenia odzyskała niepodległość to cała ta rotryjska banda przez którą przestałam zaglądać została w ksiństwie.
Teraz jest super bo sami prawdziwi towarzysze są a nie hajslandczycy (bajtuś był z nich najlepszy) i rotrysjka agentura :x
Jak to?! To nie macie PSEUDONIMÓW?!

Za to Bialenia zawsze była najlepsza jako taka mieszanina poważnych ale nie przewrażliwonych na tym punkcie ludzi jak AS, Ronon czy Maciej z kulturą bycia podobna do tej mikronacji Ametyst Faradobus i właśnie MW. Przynajmniej tak mi się zawsze wydawało.
Miło słyszeć :3 W ogóle witamy, wypierdalać!