Re: Świecczynia Żenady

Alojzy Pupka

(Fala szcziszczatów przetoczyła się przez świecczynię. Zebrani tupali,
a niektórzy klaskali jedną ręką – bo jak wiadomo klaskanie dwuręczne
to monarchofaszyzm).

Kiedy okrzyki radości nieco ucichły, Wziernik V na chwilę jeszcze zabrał głos:

Geszwestern, to wielki tag, prawda. Patrząc za okno, wielki nacht w
zasadzie, prawda. Oby te więzy dziś zadzierżgnięte, przysporzyły wasz
persynliś dobrostan, ale oby były też z pożytkiem dla
internacjonalistycznej idei wandizmus. Idea wandyzmu-żenadyzmu da się
zrealizować wtedy, i tylko wtedy, gdy wszyscy będą w pełni realizować
jego wielki plan – tak mawiał hajfiś świecki Mirth. Miejcie to w
swoich hercach. A między sobą pamiętajcie co w swym liście do
sekretarek napisał świecki Rysio – rządźcie rządzącymi, albowiem tylko
tak możecie ukoić ich kompleks mniejszości. Tifgrundiś! Bringt diś cum
nachdenken!

Sam życzę wam bananen und zuse i raz jeszcze wandosławię.

A zebranych zapraszam również na Plac Żenady – jeśli mają siły i
ochotę. Ode mnie będzie tort szwarcwaldzki i krewetki baridejskie, ale
widziałem że świeże małżonki też jakieś przysmaki przygotowały.