Re: Chyba mnie kanonizowali w Bialenii

Alojzy Pupka

pt., 17 maj 2019 o 22:13 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Mimo to, chcę zapewnić wszystkich że swojej wiary nie zmieniałam i nadal
deklaruję swoją przynależność do (kulturowego) wandyzmu.
No ja myślę! PŚKSW już i tak nie jest szczególnie liczny, ale nie
można pozwolić żeby liberalne frakcje go przelicytowały!

Sama w sumie nie wiem za co, oprócz tego że za moje Mad DuckDuckGo
Skillz™ (czyt.: przypadkowe znalezienie czegoś podczas szukania pliku
muzycznego z piosenką z kampanii Maduro).
Czy chodzi o tę paczkę z naszidami w różnych językach? Faktycznie dość
SROGA była.