Re: Chyba mnie kanonizowali w Bialenii

Alojzy Pupka

pon., 20 maj 2019 o 19:15 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Czy chodzi o tę paczkę z naszidami w różnych językach?
Nope, o to:
http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=154&pid=1871#pid1871
„Chávez Nos Canta”, ohuuuuuuuj. Niech towarzyszka na przyszłość takie
rodzyny to i tu wrzuca – wiem że klimat na LDMW dość senny, ale szkoda
by było przegapić!

A jakby ktoś chciał wiedzieć, o jaką paczkę tow. Pupce chodzi, to o tą:
https://archive.org/details/alhayat_mp3
Tylko niech Towarzyszka tego nie wkleja tego lin............... Ups.

.
.
.
.

Szanowny Panie Oficerze Prowadzący, ja nie wiem o co chodzi, naprawdę
nie wiem, pierwszy raz to widzę, słyszę, przysięgam. Ja jestem zwykły
obywatel. Jakie Inspajer? Ja tych gazetek w życiu w ręku nie miałem,
ja nawet butelek benzyną nie umiem napełniać :|