Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 28 O PRZYZNANIU ZASŁUŻONYM WANDEJCZYKOM ONEGDAJ POSIADAJĄCYM ZWYKŁE OBYWATELSTWO - HONOROWEGO

Ola Kaarina Isadora Hughson

wt., 18 cze 2019 o 00:56 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Gdybyśmy byli państwem prawa, przyczepiłabym się do tego, że to
postanowienie byłoby kompletnie bezprawne, gdyż prawo oczywiście stanowi
że honorowe obywatelstwo nadaje się na wniosek Churału Ludowego wyrażony
w uchwale za wiedzą i zgodą uhonorowanego.
A wiesz, że miałam inny pomysł na Zrobienie Czegoś [TM] ale
zdecydowałam się tego nie robić, bo bałam się, że wszyscy, a przede
wszystkim Ty, Towarzyszko, uznacie to za jakiś przejaw zdziwaczenia na
starość.

Równie dobrze mogłaby towarzyszka w tym momencie nadać honorowe obywatelstwo Arianie Grande*.
Mogłabym. Ale wiecie, że ja preferuję np. Sophie Labelle.

--
(-)Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Цензорка Мандрагорату Вандистану