Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 28 O PRZYZNANIU ZASŁUŻONYM WANDEJCZYKOM ONEGDAJ POSIADAJĄCYM ZWYKŁE OBYWATELSTWO - HONOROWEGO

Polyna

W dniu 18.06.2019 o 00:05, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
A wiesz, że miałam inny pomysł na Zrobienie Czegoś [TM] ale
zdecydowałam się tego nie robić, bo bałam się, że wszyscy, a przede
wszystkim Ty, Towarzyszko, uznacie to za jakiś przejaw zdziwaczenia na
starość.
Trzeba było robić. Najwyżej byłby tutaj na ten temat szitstorm.

(skąd założenie że akurat ja bym tak uznała?)

Zaraz zaraz, czekaj.

szitstorm
w Wandystanie
teraz
po tym nawet na Arianat nikt się nie oburzył
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mogłabym. Ale wiecie, że ja preferuję np. Sophie Labelle.
Nie znam. Pewnie dla mnie jest za bardzo hipstersko-alternatywna.

Swoją drogą myślałam że wy to akurat najbardziej Tangerine Dream.