Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 27 O WEZWANIU OSÓB POSIADAJĄCYCH OBYWATELSTWO MW /depuis des temps immémorial/ DO AKTYWNOŚCI.

Polyna

W dniu 18.06.2019 o 00:09, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Mnie na przykład pisanie per Towarzysz [ forma męska] mierzi, choćby z
powodu tego, że nawet język przypomina nam o byciu gorszymi z powodu
defaultowania do formy męskiej większości tego typu słów.
Ja bym napisała po prostu „towarzyszki, towarzyszy i innych” (taaaaaak, wiem, othering, powinno być „towarzysz__” czy cośtam) i po prostu dalej wymieniła wszystkich jak leci, no ale.