Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 28 O PRZYZNANIU ZASŁUŻONYM WANDEJCZYKOM ONEGDAJ POSIADAJĄCYM ZWYKŁE OBYWATELSTWO - HONOROWEGO

Ola Kaarina Isadora Hughson

wt., 18 cze 2019 o 01:12 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Trzeba było robić. Najwyżej byłby tutaj na ten temat szitstorm.
Ja jednakowoż, wolę unikać.

(skąd założenie że akurat ja bym tak uznała?)
Zasadniczo zazwyczaj przyjmuję, że inni są Poważni.
Poza tym jest jeszcze coś, ale nie powiem :P

Nie znam. Pewnie dla mnie jest za bardzo hipstersko-alternatywna.
Ładne komiksy rysuje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Labelle

Swoją drogą myślałam że wy to akurat najbardziej Tangerine Dream.
Tak, ale lubić można nie tylko muzykę ;)

W sumie może jeszcze tej nocy zrealizuję w/w pomysł - ale w MOCNO
okrojonej i zubożonej formie... Ot taki performens.