Re: POSTANOWIENIE CENZORKI nr 28 O PRZYZNANIU ZASŁUŻONYM WANDEJCZYKOM ONEGDAJ POSIADAJĄCYM ZWYKŁE OBYWATELSTWO - HONOROWEGO

Polyna

W dniu 18.06.2019 o 00:17, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Ja jednakowoż, wolę unikać.
W warunkach wandejskich akurat gównoburze byłyby pożądane, myślę.

Zasadniczo zazwyczaj przyjmuję, że inni są Poważni.
Ja i poważna? Nie mylicie mnie przypadkiem z Czekanem, Hellwetykiem albo dr. Wittem?

Ładne komiksy rysuje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Labelle
Ach.

Ja jakoś nie jestem fanką komiksów, więc to dlatego.

Swoją drogą to że napisała? narysowała? dwie książki dla dzieci o pewnej tematyce to dość fascynujący znak współczesnych czasów.

Tak, ale lubić można nie tylko muzykę ;)
Nawet nie wiedziałam.