Zamykamy interesa?

Polyna

Spojrzałam sobie ostatnio na ostatni ranking aktywności, i wychodzi na to, że jesteśmy w nim na ostatnim miejscu.

https://i.ibb.co/D90bcYC/rank-07-19.png

W zasadzie to chyba jesteśmy w tym momencie martwi. Nikomu nie chce się tutaj chyba nic robić, nawet mi. A nawet jakby się chciało, to chyba nie ma za bardzo co (czy może ja po prostu nie mam pomysłu?). Więc jako zwolenniczka opcji „zamknijmy to wszystko fchuj” podczas poprzedniego wielkiego kryzysu aktywności chciałabym zaproponować to samo.

Może po prawie 15 latach istnienia, zakończenie istnienia mikronacji to byłby trochę wstyd, ale Scholandia miała jeszcze dłuższy lajftajm, a niestraszne im było wydefaultowanie się i oddanie swojego heritydżu Dreamlandowi.

Swoją drogą, 15 lat to ładny, okrągły wiek. Bardzo ładnie by było gdyby poddać się autolikwidacji 11 grudnia, w dzień niepodległości, by wszystko było równo.

Co wy na to? Doczekam się wogle do 11 grudnia odpowiedzi na ten post, czy też nie?