Re: Zamykamy interesa?

Karolina von Lichtenstein

Dobry skansen nie byłby zły.

pt., 2 sie 2019 o 18:38 Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

Nie zgadzam się i tyle.

czw., 1 sie 2019, 22:37 użytkownik Polyna <polyna@...> napisał:

Spojrzałam sobie ostatnio na ostatni ranking aktywności, i wychodzi na
to, że jesteśmy w nim na ostatnim miejscu.

https://i.ibb.co/D90bcYC/rank-07-19.png

W zasadzie to chyba jesteśmy w tym momencie martwi. Nikomu nie chce się
tutaj chyba nic robić, nawet mi. A nawet jakby się chciało, to chyba nie
ma za bardzo co (czy może ja po prostu nie mam pomysłu?). Więc jako
zwolenniczka opcji „zamknijmy to wszystko fchuj” podczas poprzedniego
wielkiego kryzysu aktywności chciałabym zaproponować to samo.

Może po prawie 15 latach istnienia, zakończenie istnienia mikronacji to
byłby trochę wstyd, ale Scholandia miała jeszcze dłuższy lajftajm, a
niestraszne im było wydefaultowanie się i oddanie swojego heritydżu
Dreamlandowi.

Swoją drogą, 15 lat to ładny, okrągły wiek. Bardzo ładnie by było gdyby
poddać się autolikwidacji 11 grudnia, w dzień niepodległości, by
wszystko było równo.

Co wy na to? Doczekam się wogle do 11 grudnia odpowiedzi na ten post,
czy też nie?