Re: ЗНАЕТЕ ЕВРЫ НАЙТ?

Polyna

W dniu 03.08.2019 o 01:43, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Ojczyzna nasza znalazła się nad przepaścią.
Proponuję w takim razie wziąć przykład z tow. Mao, i zrobić Wielki Skok Naprzód.

Niniejszym powołuje się Mandarynat Wandystanu, w imię Pornosocjalizmu
i Marty Wiśniewskiej zd.Mandrykiewicz, najwybitniejszej piosenkarki
popowej wszechczasów.
Gdzie jest kurwa Pretor, to jest sianie antysocjalistycznej propagandy. Faktem niezaprzeczalnym jest to, że najwybitniejszą piosenkarką wszech czasów jest tow. Ariana Grande*, stojąca w awangardzie marksizmu-leninizmu-grandyzmu (patrz wątek: Ariana Grande spillin’ some tea).

A tak wogle to ten wasz Mandarynat to chamska zrzynka z Arianatu :<.

* Zaś drugą jest tow. Demi Lovato, Engels do arianowskiego Marksa.

Swoją drogą niegdyś zastanawiałam się, czy stanowanie Demi obok Ariany nie byłoby heterezją, ale z riserczu wynika, że wielu fanów Ari szanuje i tą drugą.

PS. Tak, wiem że co drugi mój post tutaj jest o Arianie xD.