Re: Wniosek o obywatelstwo

Polyna

W dniu 10.08.2019 o 00:26, Helmut Herakliusz van der Pohl via Groups.Io pisze:
Niczyim.
Swoją drogą, przez nazwisko na początku myślałam że Grutina (kolejny…).

Po odpowiedzi widziałam, że nichuzaja* Pohl to nie Grutin.

Swoją drogą – mamy w Wandystanie teraz dwóch Helmutów? No kurła, będziecie mi się ciągle mylić.

(zresztą już mi się mylicie; raz przeczytałam post Pohla, myślałam że to Walterycz, i coś mi tu kurła nie pasowało)

* Spelczeker chce mi to przerobić na ‘hunhuzach’. Pszepłaszamalerzetzo**?

** A to na ‘nieprzepłaszanie’. Co mi kurła, Armin tu spelczekuje?