Re: Wniosek o obywatelstwo

Helmut Herakliusz van der Pohl

Meh, o ile uważam że jeżeli się jest głową jednego państwa to nie powinno się być obywatelem innego, co jest _niewłaściwe_, bessęsu i wogle, to jednak raczej >Cenzor nie powinien tego policjonować, bo to nie jego dżob. Może cenzorzy starorotryjscy mieli stać na straży moralności, ale nie cenzorzy wandejscy.

Proszę zapytać Królową Niderlandów lub kupić sobie standardowy wehikuł czasu w sklepie ze standardowymi wehikułami czasu i zapytać tow. Bieruta co myślą na ten temat.

Poza tym, wniosek o obywatelstwo składałem jeszcze przed moim wyniesieniem na Dreamlandzki tron i przesłanki dla których to robiłem, nie zmieniły się.
Jeśli faktycznie, większości obywateli >>fajnego<< państwa wirtualnego twardnieje kupa w pupie, że ktoś chciałby dołączyć do ich grona, to proszę uzupełnić Art. 7 Konstytucji Mandragoratu Wandystanu o odpowiednie zapisy, bo ja tam nie widzę przesłanek do nie wydania obywatelstwa wymienionych przez tow. Cenzorkę.

Z poważaniem,

HH.