Re: Zawiadomienie do Pretora o podejrzeniu zdrady Ojczyzny przez Jezusa Pedaela Ipanienkę-Ingawaara

Polyna

W dniu 19.08.2019 o 20:55, Jezus Ipanienko pisze:
Tą tezę o Krakozji jako części Dreamlandu to chyba sobie z dupy
wyjęłaś bo ja nic takiego nie planuję.
Całe szczęście. Jeszcze byłby kryzys dyplomatyczny na linii Dreamland-Wandystan. Chociaż nadal się zastanawiam, czy nie skonsultować się wewnątrz WOSS w sprawie wysłania noty protestacyjnej.

Podobnie z dupy wyjęłaś te
rzeczy związane z narracją - akurat III Krakozja wraca do korzeni
autokracji totalitarno-socjalistycznej i nawiązuje do narracji i
tradycji z czasów kiedy Krakozja nie była częścią Wandystanu.
Jakoś nie zauważyłam żeby Krakozja porzuciła jakoś tą narrację. Zresztą nawet w nazwie mamy „Illianowiczańskie”, sugerując kult jednostki na wzór centrazjatyckich autokracji (Nur-Sułtan xD).

To wy towarzyszko nie postawiłyście sprawy uczciwie, tylko wjebałyście
się na stołek "komisarycznego zarządcy" Illianowiczańskich Żuzów Krakozji
Zrobiłam to tylko żeby ochronić integralność terytorialną Mandragoratu Wandystanu. Co uważam za mój zasrany obowiązek jako głowa państwa.

Zachęcam do złożenia samokrytyki na
te zahaczające o yoyoimperializm praktyki.
Czo? xD

Sprawa Krakozji to całkowicie wewnętrzna sprawa Mandragoratu Wandystanu, gdyż Krakozja jest nadal legalnie jego częścią – podobnie jak Wyspy Stołockie, Ibsenat Anhaltu i Zongya Ludowa.