Re: Zawiadomienie do Pretora o podejrzeniu zdrady Ojczyzny przez Jezusa Pedaela Ipanienkę-Ingawaara

Jezus Ipanienko

Ogólnie to fajnie, że ktoś poza mną się zainteresował Krakozją. No ale
po kolei - I Krakozja była autokracją totalitarno-socjalistyczną, II
Krakozja jest demokratyczna federacja wolnych żuzów i wolnych plemion,
a III Krakozja jest autokracją totalitarno-socjalistyczną. I taki
disclaimer: kult jednostki był obecny już w I Krakozji więc ja
*nierozumie* o co towarzyszce chodzi. Żuzy były konceptem rozwijanym
za Wandystanu only. Inb4 Żuzpospolita - III Krakozji mamy nazwę
Żuzpospolita bo fajnie brzmi i to szysko. Robiąc wyjazdy do
niepodległego kraju i wrzucając go jako "wewnętrzną sprawę MW" i
oskarżając nas o separatyzm uprawiacie właśnie yoyoimperializm, bo III
Krakozja nie jest wandejska tak jak I Krakozja wandejska nie była.
Kręcicie dramę jak król Solardii który uznał, że tylko on ma prawo do
nazwy Solardia XD. A mi nie przeszkadza, żeby sobie równolegle
działały Żuzy i Żuzpospolita, tak jak swego czasu były sobie dwie
Zongye. Ale towarzyszce przeszkadza no nie? Lubicie uciskać
koczownicze ludy, które tradycyjnie przenoszą się z miejsca na
miejsce? No i szkoda, że strzelacie focha i robicie jakieś dramy bo
wystarczyło do mnie tylko napisać na privie. Elo

pon., 19 sie 2019 o 22:17 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 19.08.2019 o 21:04, Jezus Ipanienko pisze:
Wgl to jest smutne w chuj, bo wbrew temu co się towarzyszcze ubzdurało
to chciałem żeby III Krakozja (nawet jednostronnie) uznawała prawnie
Wandystan jako wzór do naśladowania w budowie fał-komunizmu, a tu
Prezydentka nam takie rzeczy odwziernikowywuje. No przykre w chuj.
Przykre i smutne to jest to, że ktoś taki jak wy, osoba po której się
nie spodziewałam że taki numer wywinie, którą szanowałam chociażby za to
że oddała mi mój Order Pracy ze Złotą Gwiazdą™, nagle zaczyna się bawić
w jakiś separatyzm za plecami Wandejczyków.

Dokładnie taki sam żal mam do niektórych osób za podobną inbę z
Wysokoleśną Republiką Słowenii, tylko że tutaj akurat żadnego
separatyzmu nie było – było to całkowicie nowe państwo, o całkiem nowym
charakterze i narracji.

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar