Re: Zawiadomienie do Pretora o podejrzeniu zdrady Ojczyzny przez Jezusa Pedaela Ipanienkę-Ingawaara

Polyna

W dniu 19.08.2019 o 22:14, Jezus Ipanienko pisze:
Robiąc wyjazdy do
niepodległego kraju i wrzucając go jako "wewnętrzną sprawę MW" i
oskarżając nas o separatyzm uprawiacie właśnie yoyoimperializm
Nie wiem skąd bierzecie ten cały „imperializm”, skoro Krakozja jest częścią MW którą chcecie oderwać, a nie osobnym państwem które chcemy pochłonąć.

tak jak swego czasu były sobie dwie Zongye.
Akurat dwie Zongye wynikły z dość skomplikowanych okoliczności międzynarodowych, a nie z separatyzmu. Zresztą one chyba nadal istnieją dwie, chyba że Trizondal kaputt.

No i szkoda, że strzelacie focha i robicie jakieś dramy bo
wystarczyło do mnie tylko napisać na privie. Elo
Prywatnie to mam dla was pewną propozycję. Mam nadzieję że będzie dla was akceptowalna.