Re: Zawiadomienie do Pretora o podejrzeniu zdrady Ojczyzny przez Jezusa Pedaela Ipanienkę-Ingawaara

Jezus Ipanienko

Prowadzimy rozmowy z Polyną i mam nadzieję, że się dogadamy!

pon., 19 sie 2019 o 23:22 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 19.08.2019 o 22:14, Jezus Ipanienko pisze:
Robiąc wyjazdy do
niepodległego kraju i wrzucając go jako "wewnętrzną sprawę MW" i
oskarżając nas o separatyzm uprawiacie właśnie yoyoimperializm
Nie wiem skąd bierzecie ten cały „imperializm”, skoro Krakozja jest
częścią MW którą chcecie oderwać, a nie osobnym państwem które chcemy
pochłonąć.

tak jak swego czasu były sobie dwie Zongye.
Akurat dwie Zongye wynikły z dość skomplikowanych okoliczności
międzynarodowych, a nie z separatyzmu. Zresztą one chyba nadal istnieją
dwie, chyba że Trizondal kaputt.

No i szkoda, że strzelacie focha i robicie jakieś dramy bo
wystarczyło do mnie tylko napisać na privie. Elo
Prywatnie to mam dla was pewną propozycję. Mam nadzieję że będzie dla
was akceptowalna.

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar