Ambasadorka Ambasadoruje Ambasadorowo w Ambasadzie #wandystan

Akrypa Ali Shariati

Nie odwiedzialam mojej Towarzyszki Polyny od czasu uroczystości żonowania a więc gdy jej alter ego WYMUSIŁO na mnie ambasadorowanie tutaj pojawiam się ponownie.
Na 100% nie interesuje was z jakiej mikronacji jestem Ambasadorką ale na pewno chcecie przekonać mnie, jak bardzo dobra przyjaźń jest między naszymi narodami a więc proszę was Towarzysze o opinię na temat nazbolstwa bo mój Minister Spraw Zagranicznych jest zai twresowany tematem.