Re: Wiecie co?

Alojzy Pupka

niedz., 15.12.2019, 00:44 użytkownik Polyna <polyna@...> napisał:

Wiecie, że kilka dni temu była 15 rocznica naszej niepodległości?

Wiecie, że za kilka dni minie 2 miesiące od ostatniego posta na LDMW?

Wiecie, że jakiś czas temu minął rok od kiedy miały być wybory
prezydenckie?

Do You Know It's Christmas?

Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa? Nie widzę sensu
kontynuowania bytności w martwym już od dawna miejscu.
A nie lepiej czasem coś napisać, zamiast narzekać? Ja się zbieram od dawna,
ale jakoś nie mogę. Jak Towarzyszka może, to po co rzut obywatelstwem,
zamiast wezwania do aktywności?

Pozdrawiam, bynajmniej nie z grobu, tylko z letargu
Wypierdalać