Re: Wiecie co?

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

niedz., 15 gru 2019 o 00:44 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Wiecie, że niniejszym zrzekam się obywatelstwa? Nie widzę sensu
kontynuowania bytności w martwym już od dawna miejscu.

Obywatelstwo - jak sama zauważyłaś, martwego kraju - nie jest
ciążącymi na kimś łańcuchami ( a szkoda), ale jak sobie chcecie,
Towarzyszko.
Przyjęłam.

W ogóle wiecie, co jest najlepsze?
Jak patrzę kilka razy dziennie to nic nie ma, ale jak akurat kończę RP
bo idę spać i aktualizuję aplikacje na telefonie i patrzę na
notyfikacje to od razu dyskusja się robi.
Proszę się nie chować przede mną ;(

Ze swojej strony jedyne, co mogę zaproponować, to przekształcenie MW w
muzeum [ bez możliwości rejestracji itp.]. Z naszymi zasobami to już
nic nie zrobimy, a oddanie się pod opiekę cioci sarmacji czy wujkowi
dreamlandowi p o r a z k o l e j n y jest dla mnie, mimo
okoliczności, nie do przyjęcia.

aslo pobieżna lektura kONsTYtucJI sugeruje, że churał
<s>winnickowa</s>ludowy w tej sytuacji jest najwyższym organem (chyba,
że Tow. Pupka ma smaka na ptaka, to jako komisarz Alex może być
Nadtowarzyszem. jak nie, to ja.), więc do czasu potencjalnego
zakończenia tej imprezy zwanej Projektem XД, jest powiernikiem
(kolegialnym) władzy przynależnej stanowisku Prezydenta.
(tak, jestem tą osobą, która na tonącym Titanicu zamiast skakać do
szalupy wyciera kurze na półkach.)

Proponuję κομμός, i ἔξοδος odprawić w sylwestra i następnie sztandar
Szkoły Podstawowej nr 1 im. Morfeusza I Lucjusza wyprowadzić.