Re: Wiecie co?

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 04:45 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Obywatelstwo - jak sama zauważyłaś, martwego kraju - nie jest
ciążącymi na kimś łańcuchami
To.

Przyjęłam.
Bardzo proszę o wstrzymanie się z wydawaniem jakichkolwiek papierków,
jestem przekonany że to emocjonalny wybuch i Towarzyszka Polyna zmieni
jeszcze zdanie.

Ze swojej strony jedyne, co mogę zaproponować, to przekształcenie MW w
muzeum [ bez możliwości rejestracji itp.]. Z naszymi zasobami to już
nic nie zrobimy
Nie bardzo rozumiem, po co i dlaczego? Czemu państwo w letargu nie
może być... państwem w letargu? Jak widać po tym wątku, obywatele są,
nie zniknęli. To nie jest Solardia, gdzie w zasadzie jedna osoba przez
lata próbowała udawać, że jest więcej, jak już, to raczej Erboka
kiedyś, gdy jej się niespecjalnie chciało funkcjonować na wysokich
obrotach, ale obywatele byli. Muzeum? Po co? Dlaczego?

oddanie się pod opiekę cioci sarmacji czy wujkowi
dreamlandowi p o r a z k o l e j n y jest dla mnie, mimo
okoliczności, nie do przyjęcia.
Też nie biorę takiej opcji pod uwagę.

aslo pobieżna lektura kONsTYtucJI sugeruje, że churał
<s>winnickowa</s>ludowy w tej sytuacji jest najwyższym organem (chyba,
że Tow. Pupka ma smaka na ptaka, to jako komisarz Alex może być
Nadtowarzyszem. jak nie, to ja.), więc do czasu potencjalnego
zakończenia tej imprezy zwanej Projektem XД, jest powiernikiem
(kolegialnym) władzy przynależnej stanowisku Prezydenta.
(tak, jestem tą osobą, która na tonącym Titanicu zamiast skakać do
szalupy wyciera kurze na półkach.)
Prezydent to Prezydent, trzeba rozpisać wybory (moje zadanie) i tyle,
co tu kombinować.

Proponuję κομμός, i ἔξοδος odprawić w sylwestra i następnie sztandar
Szkoły Podstawowej nr 1 im. Morfeusza I Lucjusza wyprowadzić.
Solardyjskie sztandary proszę prowadzać wedle uznania.