Re: Wiecie co?

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 13:58 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Nah. Bardzo chłodna decyzja.
Tym bardziej smutne, że bez żadnych prób działań, bez wstrzymania się,
bez poganiania mnie lub zapytania o sytuację. Odbieram to w ogóle dość
osobiście.

Ale po co?
A po co od paru lat tak działa? I po co w ogóle bawić się w
mikronacje? To pytanie z tej kategorii.

A ja myślałam że tak, poza mną i Olą.
No to widzi Towarzyszka, to się Towarzyszka pomyliła. To w takim
razie, wobec błędnej oceny rzeczywistości, wobec błędnych założeń,
zapraszam do dostosowania swoich działań do swojej obecnej,
pełniejszej wiedzy o rzeczywistości.

Dawaj bliat.
Tak jak mówiłem wam już dawno prywatnie – jak będę wolny realnie, bo
nie chcę napisać że rozpisuję i nie dociągnąć tego. Czyli w tym
tygodniu. Można było zapytać.